Roberta M. Costan

Strada Gradistea, Nr 13, Bl B2

Sector 4, Bucuresti

Telefon: 0745.709.978

 E-mail: roberta@mymail.ro

 

 

DATA SI LOCUL NASTERII: 16 iunie 1977, Bcuresti, ROMANIA

 

STUDII:

 

International Computer School - Curs de Inspector Resurse Umane  - Bucuresti, Romania  Mai - Iulie 2002

 

Universitatea “Spiru Haret” – Facultatea de Sociologie and Psihologie  - Bucuresti, Romania  1996 – 2000

 

“Andorsis” - Curs de operator PC  - Bucuresti, Romania  Martie – Aprilie 1996

 

Liceul “Gheorghe Sincai”– Sectia Uman - Bucuresti, Romania 1991-1995

 

EXPERIENTA IN MUNCA:

 

S.C. Carisma SERV S.R.L. – Bucuresti, Romania

Director de Relatii cu Publicul - Septembrie 2003 – prezent

 

·        Mentinerea relatiei cu clientii, potentialii clienti si firmele colaboratoare (telefonic, e-mail, fax sau posta)

·        Pregatirea scrisorilor catre clienti si catre firmele colaboaratoare, pregatirea contractelor de consultanta si brokeraj – adaptare acestui contract la cerintele clientului dar si la posibiltatile firmei

·        Analiza ofertelor primite de la colaboratori si editarea ofertelor adresate clientilor

·        Mentinerea bazei de date cu clienti ( introducere si  modificare de date)

·        Asistenta resurse umane (consultanta in ceea ce priveste legile in vigoare legat de contractele de munca, cartea de munca, dreptul la munca etc; relatiile cu camera de munca)

·        Sabilirea calitatilor caracteristice postului de Consultant pentru  consultanta si brokeraj in asigurari

·        Intervievare candidati pentru postul Consultant si participare la luarea deciziei asupra angajarii

 

 S.C. Euro Consult Broker – Societate de consultanta si brokeraj in asigurari S.R.L. – Bucuresti, Romania

Asistent executiv - Septembrie 2002 – Iulie 2003

 

·        Mentinerea relatiei cu clientii, potentialii clienti si firmele colaboratoare (telefonic , e-mail, fax sau posta)

·        Pregatirea scrisorilor catre clienti si catre firmele colaboaratoare, pregatirea contractelor de consultanta si brokeraj – adaptare acestui contract la cerintele clientului dar si la posibiltatile firmei

·        Analiza ofertelor primite de la colaboratori si editarea ofertelor adresate clientilor

·        Primirea si inaintarea dosarelor de dauna

·        Stabilirea de intalniri a clientilor cu consultantii

·        Mentinerea bazei de date cu clienti ( introducere si  modificare de date)

·        Editarea textelor de prezentare a companiilor colaboratoare (pentru Manualul Consultantului in Asigurari)

·        Facturare si urmarirea efectuarii platilor (incasarea banilor, verificarea OP-urilor etc)

·        Gestiunea politelor de asigurare

·        Asistent resurse umane (consultanta in ceea ce priveste legile in vigoare legat de contractele de munca, cartea de munca, dreptul la munca etc; relatiile cu camera de munca)

·        Sabilirea calitatilor caracteristice postului de Consultant pentru  consultanta si brokeraj in asigurari

·        Intervievare candidati pentru postul Consultant si participare la luarea deciziei asupra angajarii

 

CTS International (reseller pentru computere si componente) - Bucuresti, Romania

 Asistent Manager - mai. 2000 - august 2002

·        Indatoriri administrative si de protocol

o       stabilirea intalnirilor cu clientii si potentialii clienti

o       mentinerea relatiei cu clientii, potentialii clienti si firmele colaboratoare

o       rezervari hoteliere si de bilete de avion pentru diferite calatorii

·        Traducerea de documente si comunicarea cu diferiti clienti

·        Pregatirea contractelor, a ofertelor pentru clienti si a certificatelor de garantie

·        Facturare si urmarirea efectuarii platilor (incasarea banilor, verificarea OP-urilor etc)

·        Gestiunea sistemelor si a componentelor

·        Intervievare candidati pentru postul posturile libere din firma

·        Asamblare computere, instalarea softului (in special Windows si driverele necesare), conectarea la reteaua Internet

·        Plata diferitelor facturi

·        Mentinerea relatiei cu distribuitorii

·        Contabilitate primara

 

Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Stiinte Biologice - Bucuresti, Romania

Asistent II - octombrie 1995 – mai 2000

·        Indatoriri administrative dupa cum urmeaza:

o       transmiterea diferitelor trimiteri postale

o       preluarea apelurilor telefonice

o       rezervari hoteliere si de bilete de avion pentru diferite calatorii

·        Traducerea diferitelor documente si comunicarea cu colaboratori straini

·        Pregatirea actelor pentru contractele Institutului si urmarirea lor pana in momentul incheierii acestora

·        Participarea la evenimentele stiintifice ale Institutului (editarea de texte pentru volumul de rezumate ale diferitelor sesiuni de comunicari si multiplicarea cu ajutorul copiatorului a acestui volum de rezumate; participarea la organizarea materiala a acestor sesiuni)

·        Pastrarea relatiilor cu Ministerul Cercetarii si Tehnologiei, cu Universitatea Politehnica Bucuresti si Facultatea de Biologie

·        Diverse activitati de laborator: participarea la experimentele stiintifice

 

Aptitudini:

 

Computer: Pachetul MS Office (Word, Excel foarte bine)

     Sisteme de operare: Windows 2000, Windows XP

     Utilizarea pachetelor pentru utilizarea casutei de e-mail (in special Outlook Express si Microsoft Outlook)

     PowerPoint

    Buna cunoastere a computerului in general

Limbi cunoscute: Engleza si Romana fluent – scris, vorbit, citit, traducere

                              Franceza incepator

Permis de conducere: categoria B

Calitati personale:  punctuala, ordonata, serioasa, invat foarte repede, comunicativa, muncitoare.